كره شمالي از سد قطر گذشت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
كره شمالي از سد قطر گذشت
نوشته شده در دو شنبه 15 دی 1389
بازدید : 32
نویسنده : مولوی
تيم ملي فوتبال کره شمالي ، يکي از حريفان ملي پوشان فوتبال کشورمان در جام ملت‌هاي 2011 آسيا شب گذشته موفق به شکست تيم ملي فوتبال قطر ، ميزبان اين دوره از رقابت‌ها شد.

به گزارش مهر، تيم ملي فوتبال کره شمالي که خود را براي حضور در جام ملت‌هاي 2011 آسيا آماده مي کند، جمعه شب در ديداري دوستانه که در ورزشگاه خليفه شهر دوحه برگزار شد، به مصاف تيم ملي قطر رفت.

کره شمالي در اين بازي با تک گل دقيقه 70 «ريانگ يونگ جي» که از روي نقطه پنالتي به ثمر رسيد از سد ميزبان مسابقات جام ملت ‌هاي 2011 گذشت و آمادگي خود را به رخ تيم‌هاي گروه D اين دوره از رقابت‌ها کشيد. در گروه D مسابقات فوتبال جام ملت‌هاي 2011 آسيا علاوه بر کره شمالي، تيم‌هاي امارات، ايران و عراق نيز حضور دارند.

ديروز همچنين تيم ملي فوتبال عربستان در ديداري دوستانه که در ورزشگاه ملي شهر منامه برگزار شد به مصاف تيم ملي بحرين رفت و موفق شد با تک گل دقيقه 66 «اسامه هوساوي» مقابل ميزبان خود به برتري دست يابد. تيم ملي فوتبال عربستان در گروه B مسابقات فوتبال جام ملت‌هاي آسيا با تيم‌هاي ژاپن، اردن و سوريه همگروه است. بحرين نيز در گروه C اين مسابقات به ديدار کره جنوبي، استراليا و هند مي رود.

کويت هم که يکي از تيم‌هاي حاضر در گروه A مسابقات فوتبال جام ملت‌هاي آسياست و قرار از است نيمه دوم دي‌ماه در اين گروه به مصاف ازبکستان، قطر و چين برود، ديروز ديداري دوستانه را مقابل زامبيا برگزار کرد. اين ديدار دوستانه که در قاهره برگزار شد در پايان به پيروزي 4 برصفر تيم کويت انجاميد. براي کويت در اين بازي يوسف ناصر السلمان (19)، فهد صالح العنزي (21 و 33) و بدرالمطوع (25) گلزني کردند.

پانزدهمين دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌هاي 2011 آسيا از هفدهم دي‌ماه به ميزباني قطر در چهار گروه چهار تيمي آغاز خواهد شد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: